zondag 16 maart 2014

Nieuwe spullen,nieuwe kaart!!

BHoi allemaal,
Afgelopen donderdag met mijn moeder naar de beurs geweest.
Jeetje wat was het druk, het overweldigde me zo dat ik hard wilde weg rennen.
Zo druk, zoveel mensen die elkaar bijna stonden weg te duwen. Zoveel spullen.
 Pppfff was me even te.
Gelukkig adviseerde Carla van scrapheap ons om links te beginnen op de beurs en dat heeft gelukkig geholpen. Hier konden we heerlijk rustig kijken veel inspiratie op doen.
Veel leuke mensen ontmoet en iedereen was bereid om goed uitleg te geven.
De volgende dag ben ik lekker aan de slag gegaan met de nieuwe spullen en dit is het resultaat geworden:








10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige stempels heb je aangeschaft Birgit op de beurs en je kaartje is beeldschoon!! Ja en net als in een vol pretpark van achter naar voren beginnen, hihi Het is idd. soms heel erg druk, maar iedereen begint voor aan, dus stapelen de mensen zich op....maar al doende leert men!!!
    Hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gerie, inderdaad een pretpark. Maar wel een erg leuke, heel verslavend.

      Verwijderen
  2. So pretty... looks like you made some good purchases, and I love the spring time colours here. The fabric stamping is a lovely addition.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Alison, the spring and autumn are my favorit seasons.
      I like the colors very much

      Verwijderen
  3. Wat een schattig kaartje heb je van je aangeschafte stempels gemaakt!
    Xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog, Birgit! Jij heb ook al prachtige creaties op je blog geplaatst! Het kaartje met de stempels van Different Colors is leuk geworden!
    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Petra, bedankt voor het bezoeken van mijn blog. En ik moet zeggen ben erg fan van different colors wilde alles kopen !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Birgit,

    Leuk dat je even op me blog langs kwam,bedankt hiervoor.Ja de beurs in Den Bosch die heb ik vorig jaar ook voor het eerst ontdekt,de kreadoe is nog veel drukker gewoon niet leuk meer.Maar zie dat je lekker geslaagd bent ja different colors hebben zulke leuke dingen daar wordt je inderdaad hebberig van haha.Leuk joh dat we het zelfde beroep uitoefenen ik heb van de week weer een paar dagen werk voor de EU-Top eten verzorgen voor de politie,wel lange dagen maar als je al maanden niet gewerkt heb is dat toch weer heerlijk.Je kaart is super leuk geworden,toppie!

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh, dat stempelen op het roze jute werkt goed zeg! mooie kleurencombinaties!

    BeantwoordenVerwijderen