zaterdag 29 maart 2014

1x aan een challenge meedoen

Ik kwam het blog Liftchallenge tegen, en was meteen enthousiast om hier eens aan mee te doen.
Dit is een hele  uitdaging voor mezelf, omdat ik normaa,l wat terug houdend in zulke dingen ben.
Maar als beginner ben ik er toch aan begonnen en vind het best spannend.
Ik heb wel gemerkt dat ik echt nog wel spullen moet aanschaffen om mooie kaarten te kunnen maken zoals spullen om mooie cirkels te maken of ovaaltjes. Enz.
Ik hoor graag jullie mening of ik een juiste beslissing heb genomen om hier aan mee te doen.
Hierbij de kaart:

4 opmerkingen:

  1. Een heel aparte en zeer originele lift! Mooie bloem! En.. terughoudend hoef je echt niet te zijn hoor, we vinden het heel erg leuk dat je besloten hebt om mee te doen, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk doe je mee, ook al begin je net. Dat zijn we toch allemaal ooit eens. En je lift kaart is mooi en origineel, en goed opgelost om deze plaatjes te gebruiken. Niets mis mee, en heel erg leuk dat je ons gevonden hebt. Tot de volgende lift zeggen we dan altijd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarom terughoudend??? Prachtig wat jij maakt!! En jouw lift vind ik bijzonder origineel en mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Birgit, hier ben ik dan! Mooi blog heb je!
    Wat is er leuker als je begint dan een volger erbij, dus ik ga je volgen, veel inspiratie toegewenst en zeker meedoen met challenges, daar leer je een hoop van en wie weet...win je ook nog eens wat!
    Doei, Mina

    BeantwoordenVerwijderen