maandag 18 mei 2015

Herrinnering folio


Enige tijd geleden heb ik al eens een mini album gemaakt en was ik ook een tutorial tegen gekomen van Kona Raven van een "Hoe maak je een herrinnerings folio"
Vrijdag ben ik er aan begonnen. De folio is nog lang niet klaar maar wil jullie alvast een paar foto's laten zien. Het is echt een geweldige manier om heerlijk een hele dag aan een project bezig te zijn. Aangezien ik de laatste tijd erg veel met project life bezig ben en nu eens een hele dag aan iets wilde werken vond ik dit eens een goed project.
Ik heb hier zwarte A4 vellen voor gebruikt en scrappapier van de action.
Het werkt zo verslavend dat ik in mijn hoofd de volgende album heb zitten
Liefs Birgit

 

3 opmerkingen:

  1. prachtig, maar wat een werk lijkt me dat, ziet er heel erg kunstig uit. Mooi papier trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oe dat ziet er super uit en zo netjes.
    Top hoor wat een werk.

    BeantwoordenVerwijderen