dinsdag 21 april 2015

Foto bewerkt in de Rhonna app


Zondag heb ik een prachtig boeket gekregen van eenlingen collega! De twee kleuren vroegen om gefotografeerd te worden! Sinds kort heb ik de Rhonna app geïnstalleerd op mijn iPhone en deze foto's waren zo mooi dat ik ze gelijk wilde bewerken in de Rhonna app! Hieronder wat bewerkte foto's! Via deze app wil ik zelf foto's gaan bewerken en gaan gebruiken in mijn project life pagina's 
Ik hoop dat ik jullie zo kan inspireren om je foto leuk te bewerken😍

3 opmerkingen:

  1. mooi gedaan zeg, ik heb zelf sinds kort de app van Elsie en die is ook erg gaaf voor PL.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alida, ik ben op zoek gegaan naar de Elsie app maar kan hem niet vinden!...

      Verwijderen
  2. Gaaf is die Rhonda app hè? Doe er nog veel te weinig mee als ik zo zie. Hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen